مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 00:552021-05-18اقتصادي

راه هست-30| راهکارهای دولت آینده برای جلوگیری از ایجاد مفاسد اقتصادی چیست؟+ویدئو


یکی از عوامل اصلی ایجاد مفاسد اقتصادی در کشور، وجود حساب های بانکی غیر مرتبط با کد ملی افراد، عدم تفکیک حساب های بانکی افراد به شخصی و تجاری و نهایتا شفاف نبودن تراکنش های بانکی است و اگر دولت آینده این اقدام را انجام دهد جلوی ایجاد مفسدان اقتصادی و متلاطم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی رغم اینکه مشکلات اقتصادی کشور راه حل های زیادی داشته و دارد ولی روحانی بخاطر اینکه همواره منتظر و معطل همکاری خارجی ها بود، تقریبا هیچکدام از این راه حل ها را اجرایی نکرد.

در پرونده راه هست می خواهیم درباره راه حل هایی توضیح دهیم که به تحریم و برجام و .

وابستگی مستقیمی ندارند، راه حل هایی که اگر مورد توجه دولت های یازدهم و دوازدهم قرار می گرفت، قطعا وضعیت معیشت مردم به مراتب بهتر از وضعیت فعلی بود.

در قسمت های قبلی این پرونده، به بررسی راهکارهای کاهش مشکلات بخش های پرداختیم و در این قسمت به بررسی راهکارهای کاهش مشکلات در بخش مبارزه با مفاسد اقتصادی می پردازیم: *چرا سلطان سکه بوجود آمد و چگونه می شد از ایجادش جلوگیری کرد؟ وحید مظلومین، معروف به سلطان سکه که چند سال قبل و در اوج نوسانات بازار سکه و ارز، دستگیر و محاکمه و نهایتا اعدام شد، یادتان هست؟ این فرد برای اینکه در بازار سکه فعالیت گسترده ای داشته باشد بدون اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه هست-30| راهکارهای دولت آینده برای جلوگیری از ایجاد مفاسد اقتصادی چیست؟+ویدئو

راه هست-30| راهکارهای دولت آینده برای جلوگیری از ایجاد مفاسد اقتصادی چیست؟+ویدئو